یاد واره شهدای فرهنگی استان بوشهر برگزار می شود

خبرگزاری پانا : معاون پژوهشی، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یادواره شهدای فرهنگی استان بوشهر با حضور وزیر آموزش و پرورش در نیمه دوم اسفند امسال برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۶۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، معاون پژوهشی، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: به همت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یادواره 112 شهید فرهنگی استان با سخنرانی دکتر حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و آیت الله صفایی بوشهری نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه بوشهر نیمه دوم اسفند سال جاری در مصلای جمعه بوشهر برگزار می شود.
حبیب فکوری از رونمایی کتاب شهدای فرهنگی استان بوشهر خبر داد و گفت: این کتاب شامل تمثال شهدای معلم، زندگینامه، وصیت نامه و خاطرات هم رزمان شهدای فرهنگی است و در این یادواره از خانواده سرداران شهید فرهنگی تجلیل به عمل می آید .

فکوری افزود : پیش از برگزاری یادواره استانی، 17 یادواره شهدای معلم در شهرستان ها و مناطق استان بوشهر برگزار می شود.

فکوری گفت : یادواره شهدا یادآور رشادت ها ، ایثارگری ها ، گذشت و فداکاری های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و ما مدیون این دلاوری ها و قهرمانی ها هستیم.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود : پردیس دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی و بنت الهدی صدر بوشهر در نیمه دوم بهمن امسال 690 دانشجو در 11رشته تحصیلی پذیرش و مشغول به تحصیل می شوند.


فکوری بیان کرد : این معاونت طرح تالیف اقدام پژوهی ویژه معلمان سه دوره تحصیلی را اجرا کرده است. در این طرح برای آشنایی معلمان با نحوه انجام پژوهش، سه هزار جلد کتاب از مجموع پژوهش های برتر چاپ شده است که در اختیار معلمان سه دوره تحصیلی قرار می گیرد

فکوری افزود : کسب رتبه سوم کشوری استان بوشهر در هوشمند سازی مدارس و همچنین دو نفر از معلمان استان بوشهر در سال جاری موفق به کسب مقام اول پژوهشگر برتر کشوری و کسب مقام برتر کشوری در اقدام پژوهی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار