جوانان مراقب باشند؛

بیش از 70 فرقه شیطان‌ پرستی فعال در ایران وجود دارد

خبرگزاری پانا: کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوئین زهرا گفت: متأسفانه بیش از 70 فرقه شیطان ‌پرستی در کشور فعال هستند و باید جوانان و خانواده ها مراقب باشند.

کد مطلب: ۴۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام عباسی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوئین زهرا از توابع استان قزوین دراین خصوص گفت: شیطان پرستی اکنون در حال انتقال نمادها به جامعه است و بزودی به انتقال ایدئولوژی نیز خواهد پرداخت. شیطان پرستی دارای یک جهان بینی بوده و شیطان پرستان برای اثبات حقانیت خود شواهد زیادی دارند و در مواردی می توانند افراد 6 تا 60 سال را با خود همراه کنند.

عباسی بیان داشت:شیطان پرستان اکنون سعی دارند در دانشگاه ها و بین دانشجویان رخنه کرده و به اجرای برنامه هایی مانند کنسرت در دانشگاه می پردازند.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی بوئین زهرا در مورد راه های جلوگیری از فعالیت گروه های شیطان پرستی گفت: آگاهی و اطلاع رسانی به نسل جوان و آموزش آنها درباره سرانجام شوم این حرکت ضد فرهنگی از طریق رسانه ها می تواند از گسترش حرکت آنها جلوگیری کرده و در صورت برنامه ریزی مناسب می توان آنرا ریشه کن کرد.

عباسی در ادامه تأکید کرد: شیطان پرستان استفاده از مواد مخدر روان گردان و آزادی بی بند و باری جنسی را جزو مراسم هفتگی خود قرار داده و با توجه به اینکه شیطان را مظهر مقاومت در برابر انسان قلمداد می کنند مخالف هر صفت انسانی بوده و اخلاق و امور اخلاقی را بر خلاف باورهای خود می دانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار