مدیر آموزش و پرورش دلیجان:

طرح تعالی مدیریت مدرسه سبب تحول و تعالی در آموزش و پرورش می شود

مدیر آموزش و پرورش دلیجان گفت: با اجرای مطلوب طرح تعالی مدیریت در مدارس شاهد تحول و تعالی در آموزش و پرورش خواهیم بود.

کد مطلب: ۴۶۵۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، حجت اله فدایی در کارگاه آموزشی برنامه تعالی مدیریت ویژه مدیران مدارس مجری طرح در دبستان شهید مطهری افزود: یکی از اهداف مهم طرح تعالی مدیریت مدرسه ارتقای سیستم آموزشی است.
وی ادامه داد: برنامه تعالی مدیریت آموزش و پرورش را به سمت یک سیستم آموزشی مبتنی بر برنامه و عمل، پاسخ گویی بیشتر و توجه به نیازهای جامعه سوق خواهد داد.
مدیر آموزش و پرورش دلیجان از حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در اجرای برنامه های ایام اله دهه فجر خصوصاً راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر کرد.
معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان نیز با تقدیر و تشکر از فعالیت های خوب مدیران در اجرای طرح تعالی در مدارس گفت: باید نقاط قوت و ضعف این برنامه مشخص و جهت رفع این نواقص تلاش کرد.
مهدی دلاوری افزود: هدف از برگزاری این کارگاه در مدارس مجری طرح این است که مدیران با نوآوری و برنامه های خلاقانه مدارس دیگر آشنا شوند و برنامه ها را در مدارس خود نیز اجرا نمایند.
در این کارگاه هر یک از مدیران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در اجرای این طرح پرداختند و مسائل اداری و آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار