رییس هیئت تیر و کمان محلات در گفت و گو با پانا:

شش ورزشکار دختر محلاتی به اردوی تیم ملی تیر و کمان راه پیدا کردند

رییس هیئت تیر و کمان شهرستان محلات گفت: شش نفر از ورزشکاران دختر این رشته ورزشی به اردوی تیم ملی تیر و کمان نوجوانان و جوانان جمهوری اسلامی ایران راه پیدا کردند.

کد مطلب: ۴۶۵۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در رشته تیر و کمان و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور از 24 لغایت 27 بهمن ماه جاری با شرکت 340 ورزشکار از 23 استان کشور در استان خراسان شمالی و شهرستان بروجرد برگزار شد.

وی افزود: ورزشکاران نوجوان استان مرکزی که اکثرا از شهرستان محلات بودند، توانستند در این مسابقات مقام اول نوجوانان کشور در بخش انفرادی و تیمی و مقام نائب قهرمانی کشور در رده جوانان را به دست آورند و هر شش ورزشکار شرکت کننده از محلات نیز به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی راه پیدا کردند.

رییس هیئت تیر و کمان شهرستان محلات ادامه داد: ورزشکاران محلاتی در این مسابقات عناوین مختلفی کسب کردند که براین اساس فاطمه صادقی مقام اول انفرادی نوجوانان کشور، هانیه محمدی مقام اول بخش تیمی نوجوانان کشور، مهدیه ابراهیمی نائب قهرمان جوانان کشور، فاطمه امینی نائب قهرمان جوانان کشور، مریم براتی نائب قهرمان کشور و بهاره رضایی نائب قهرمانی جوانان کشور را به دست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار