به مدت ۶ روز در فرهنگسرای بهمن؛

˝فصل بهار نارنج˝ به روی صحنه می رود

نمایش ˝فصل بهار نارنج˝ به نویسندگی محمود ناظری و کارگردانی غلامرضا عربی از شنبه یکم اسفند به مدت شش روز در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن اجرا می شود.

کد مطلب: ۴۶۵۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، در این نمایش که هر روز از ساعت 17 به روی صحنه می رود، ندا سلیمانی، علی بلبلی، مریم دیهیم بخت، حجت الله سنگانه، بابک محمدزاده، محسن رستمی، حمیدرضا کیانی خواه و شیما شوری به عنوان بازیگر حضور دارند.
خلاصه داستان این نمایش که با موضوع دفاع مقدس برگزار می شود در مورد دختری به نام گلی است که همسرش حمید به جبهه رفته و منتظر بازگشت اوست ولی ماجرای دیگری درانتظار این زوج خواهد بود...
همچنین سایر عوامل عبارتند از؛ زهرا میمندی پاریزی (دستیار کارگردان)، جواد مرآتی (طراح)، حسین جوانمرد (موسیقی)، محمد محمدپور (روانشناس) و آزاده زارع (دستیار طراح).
مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن این نمایش را با مشارکت و همکاری انجمن نابینایان تجلی توانایی و تجربه ری و گروه تئاتر باران به مناسبت ایام فاطمیه اجرا خواهد کرد.
علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش تئاتر می‌توانند به تالار مبارک فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55051386 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار