مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل خبرداد:

کشف چهار تن زغال و 75 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در استان اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف و ضبط چهار تن زغال و 75 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۴۶۴۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان اردبیل ، شهامت هدایت با اعلام این خبر، گفت: این مقدار زغال و چوب آلات قاچاق جنگلی که توسط یک دستگاه خودرو خاور و سه دستگاه نیسان وانت که به صورت غیرمجاز از سایر استان ها وارد اردبیل شده بود با هوشیاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان در مسیرهای آبی بیگلو ، جاده نمین به اردبیل و جاده مشگین شهر توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

وی افزود: در این زمینه پنج متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به اینکه ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه روزی و با آمادگی کامل گلوگاههای قاچاق را کنترل می کنند، یادآور شد: حافظان منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی و با حمایت دستگاه قضایی عرصه را برای متجاوزین به حریم‌های ملی ومنابع طبیعی تنگ تر خواهند کرد.

وی از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق چوب آلات و زغال جنگلی توسط افراد سودجو و فرصت طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل به صورت 24 ساعته اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار