مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

فرهنگ سازی درون و برون سازمانی ضامن اجرای صحیح سند تحول بنیادین است

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در گردهمایی کارگروه مدیران کل آموزش و پرورش منطقه 5 کشور در پلاژ فرهنگیان ساری گفت: فرهنگ سازی درون و برون سازمانی ضامن اجرای صحیح سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۴۶۴۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گردهمایی کارگروه مدیران کل آموزش و پرورش منطقه 5 کشور ( استانهای خراسان رضوی - خراسان شمالی - سمنان - گلستان - مازندران ) با حضور مشاورین وزیر و استاندار مازندران و دیگر مسئولین استانی در پلاژ فرهنگیان ساری برگزار شد.

سید جواد حسینی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در این نشست گفت: در اجرایی کردن سند تحول بنیادین فراهم شدن برنامه های درون این سند و دانستن چشم انداز کتاب برای عملیاتی شدن این برنامه ها لازم است.
رئیس کارگروه مدیران کل آموزش و پرورش منطقه پنج کشور افزود: آنچه در آموزش و پرورش خراسان رضوی در راستای اجرایی شدن سند تحول صورت می گیرد استفاده بهینه از منابع انسانی و اعتبارات و اجرای دستور العمل های وزارتخانه ای است و این در کمبود منابع انسانی و کمبود اعتبارات یکی از مشکلات پیش روی آموزش و پرورش خراسان رضوی است .
وی اظهار داشت: ما سعی می کنیم براساس همه دانسته هایمان در جهت برنامه ریزی و اجرایی کردن اهداف سند تحول حرکت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در پایان از ساختار سازی و بستر سازی و اقدامات گفتمانی در قلمرو سیاستگذاری و برنامه نویسی در آموزش و پرورش خراسان رضوی جهت هرچه بهتر اجرایی کردن سند تحول نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار