پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بمناسبت بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت

خبرگزاری پانا : اكنون كه آغوش پر مهر مدرسه با نسیم روحانی معلم ،مشام جان وفضای میهن اسلامی را عطر آگین كرده می رویم تا در آمیزه ای از شور شوق دانش آموزان وزمزمه محبت معلمان ،فصلی تازه از شكوفایی وتحول را آغاز كنیم. آغاز سال تحصیلی جدید را كه مقارن با آغاز هفته دفاع مقدس ،˝ دوران ایثار واستقامت ،میثاق با آرمانهای رهبر كبیر انقلاب اسلامی ،حضرت امام خمینی (ره)وشهدای عظیم الشان نظام مقدس جمهوری اسلامی است ˝گرامی میداریم .

کد مطلب: ۴۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا ، متن پیام مدیر آموزش و پرورش دشتستان بمناسبت بازگشایی مدارس به شرح ذیل است . بسم الله الرحمن الرحیم (( در مهر جهاد و سال تولید تابیده تحولی چو خورشید ))


اكنون كه آغوش پر مهر مدرسه با نسیم روحانی معلم ،مشام جان وفضای میهن اسلامی را عطر آگین كرده می رویم تا در آمیزه ای از شور شوق دانش آموزان وزمزمه محبت معلمان ،فصلی تازه از شكوفایی وتحول را آغاز كنیم. آغاز سال تحصیلی جدید را كه مقارن با آغاز هفته دفاع مقدس ،" دوران ایثار واستقامت ،میثاق با آرمانهای رهبر كبیر انقلاب اسلامی ،حضرت امام خمینی (ره)وشهدای عظیم الشان نظام مقدس جمهوری اسلامی است "گرامی میداریم .

مهر و آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدرشناسی خودمان را از تمامی معلمان شریف ، متعهد و دلسوز و فرهنگیان بصیر و سختکوش که با همت و تلاش مضاعف در راستای تربیت نیروی انسانی عالم ، خلاق ، فکور ، مومن و پای بند به ارزش های دینی و اخلاقی گام های موثری بر می دارند، اعلام داریم. بدون تردید معلمان عزیز عصاره ی بزرگ تعلیم و تربیت هستند که دانایی محوری و خردورزی را که محور توسعه پایدار محسوب می شود در کلام رسا و شیوای خودشان جاری و ساری و به منصه ظهور می رسانند.

در آغاز سال تحصیلی جدید از دانش آموزان و دانش پژوهان عزیز انتظار این است که قدر این دوران پر برکت را بدانند و شاکر نعمت های پروردگار متعال باشند و با توکل به خدا و اعتماد به نفس و تلاش و جدیت شان در فراگیری علم و دانش راه خود را به سوی آینده ای درخشان بگشایند و پیوسته برای تزکیه نفس از خدای سبحان یاری بجویند و خودشان را به دو بال علم و ایمان مجهز کنند چرا که این دو بال لازمه پروازی موفق است . در پایان امیدواریم در دهه پیشرفت و عدالت و در سالی که توسط مقام معظم رهبری (حضرت آیت ا... خامنه ای - مد ظله العالی) بنام سال (( تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی )) نامگذاری شده بتوانیم به کمک معلمان عزیز و فرهنگیان گرانقدر و فرهیخته شهرستان و با عزمی راسخ برای وصول به چشم اندازها و تحقق اهداف آن گام های موثری برداشته و شاهد پیشرفت همه جانبه آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان و بالقوه دانش آموزان عزیز شهرستان باشیم . انشاءا

عباسعلی اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان دشتستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار