برترین‌های مهارت‌های فردی NBA مشخص شدند

در مسابقه‌های سه امتیازی، اسلم دانک و مهارت فردی سال 2016 لیگ NBA، کلی تامپسون، زک لاوین و کارل آنتونی به پیروزی رسیدند.

کد مطلب: ۴۶۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از سایت NBA، در مسابقه سه امتیازی سال 2016، کلی تامپسون بازیکن تیم گلدن استیت توانست قهرمان شود. سال گذشته نیز استفن کری از همین تیم برنده مسابقه سه امتیازی NBA شده بود.

این مسابقه امسال در مرکز ایرکانادا در تورنتو برگزار شد. کلی تامپسون در این مسابقه در راند یک، 22 امتیاز و در راند نهایی 27 امتیاز کسب کرد. استفن کری نفر دوم بود که در راند نهایی 23 امتیاز کسب کرد. نفر سوم این مسابقه نیز دوین بوکر بود که در راند نهایی 16 امتیاز کسب کرد.

این اولین بار است که دو هم‌تیمی در دو سال پیاپی در مسابقه سه امتیازی سال قهرمان می‌شوند.

در مسابقه اسلم دانک سال 2016 نیز زاک لاوین قهرمان شد. لاوین در این مسابقه در پرتاب اول از میانه زمین به سمت سبد دوید و یک قدم در منطقه پرتاب آزاد برداشت و با پرش توپ را با دست راست در سبد انداخت و 50 امتیاز کسب کرد.

او در این مسابقه با آرون گوردون رقابت داشت و در نهایت توانست پیروز شود.

در مسابقه مهارت سال 2016 نیز کارلو آنتونی به قهرمانی رسید.

کارلو آنتونی از تیم مینسوتا تیمبرولوز توانست اسیایا توماس از تیم بوستون سلتیکز را شکست دهد. مسابقه مهارت که در سه راند برگزار می‌شود، مهارت‌های مختلفی از جمله دریبل، پاس، چابکی و شوت زدن را ارزیابی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار