با حضور مسئولان و دانشجویان پردیس رسول اکرم(ص) اهواز در مزار شهیدان:

دانشگاه فرهنگیان خوزستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان اهواز ˝پردیس رسول اکرم˝ (ص) به مناسبت سالروز پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی با اهداء گل به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند

کد مطلب: ۴۶۲۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان اهواز "پردیس رسول اکرم" (ص) به مناسبت سالروز پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی با اهداء گل به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

مسئولان اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خوزستان و پردیس رسول اکرم (ص) به مناسبت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی باحضور در گلزار شهداء به مقام شامخ و متعالی آن عزیزان ادای احترام کردند . حضور در مزار شهدای مدافع حرم اهل بیت و همچنین قرائت فاتحه و تجدید با آرمان های انقلاب و گفتگو با شبکه بین المللی "المقاومه" از دیگر برنامه های این روز بود .

حجت السلام و المسلمین عطایی نسب مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خوزستان در جمع دانشجو معلمان حاضر در گلزار شهدا با بیان اینکه بنابرآیه کریمه " ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا " شهدا در نزد پروردگار و در قرب الهی هستند .

دکتر محمد رضاپور مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خوزستان در گفتگو با شبکه بین المللی "المقاومه" تجدید بیعت با آرمان های شهداء را هدف از این حضور دانست و اظهار داشت : پرچم اسلام همیشه با خون شهداء گرانقدر برافراشته بوده است و تمام انقلاب های منطقه از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) الهام گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار