رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی خبرداد:

آغازثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد

رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی از آغاز ثبت‌نام در مقطع کارشناسی حرفه‌ای بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه بجنورد از امروز خبر داد.

کد مطلب: ۴۶۰۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، رضا شاهین‌فر در این خصوص اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد، در مقطع کارشناسی حرفه‎‌ای، برای نیمسال تحصیلی بهمن ماه سال جاری، بدون آزمون در چهار رشته دانشجو می‌پذیرد.

وی ادامه داد: این رشته‌ها شامل کارشناسی حرفه‌ای حسابداری گرایش مالی، کارشناسی حرفه‌ای حسابداری دولتی، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات گرایش فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات گرایش شبکه‌های کامپیوتری است.

شاهین‌فر اضافه کرد: ظرفیت پذیرش در هر یک از این رشته‌ها 75 نفر است.

وی با ذکر اینکه مهلت ثبت‌نام در مراکز علمی کاربردی سطح استان از امروز، 18 اسفند آغاز شده و تا 24 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: داوطلبین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این مرکز، به سایت سازمان سنجش به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

شاهین‌فر همچنین خاطرنشان کرد: ثبت‌نام بدون آزمون در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‎‌ای، برای نیمسال تحصیلی بهمن ماه سال جاری نیز از هفته گذشته آغاز شده است و تا 20 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

ادامه داد: این رشته‌ها شامل کاردانی حرفه‌ای حسابداری گرایش مالی، کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری و کاردانی حرفه‌ای حقوق ثبتی است.

شاهین فرگفت: در حال حاضر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه بجنورد دارای 24 کدرشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حوزه صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار