مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبرداد:

افتتاح بیش از 3800 واحد مسکن مهر طی دهه‌فجر در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر بیش از 3 هزار و 882 واحد مسکن مهر در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۴۵۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل ،خلیل محبت‌خواه اظهار داشت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر بیش از 3 هزار و 882 واحد مسکن مهر در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این واحدهای مسکونی در مشگین‌شهر، پارس‌‌آباد و اردبیل افتتاح شده تا زمینه سکونت بخشی از هموطنان‌مان که سال‌ها منتظر سرپناه مناسب بودند فراهم آید.

محبت‌خواه گفت: امسال در گرامی‌داشت هفته دولت بیش از 2 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید که با افتتاح بیش از 3 هزار واحد جدید که آماده افتتاح است مجموع پروژه‌های مسکن مهر تحویلی به حدود 6 هزار واحد می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به گستردگی فعالیت راه و شهرسازی استان با هفت معاونت و جذب 45 درصدی اعتبارات عمرانی استان افزود: این گستردگی فعالیت کار ما را سخت کرده و ما در تلاش هستیم در پروژه‌های مسکن، راه و حوزه املاک و کمیسیون‌های مختلف سعی در ارائه خدمات کیفی‌تری را داریم.

محبت‌خواه تصریح کرد: در حوزه راه نیز بهسازی، روکش و آسفالت راه‌ها به همراه لکه‌گیری در دستور کار قرار گرفته به طوری که با احداث پل‌ها و تکمیل بزرگ‌راه‌ها سعی بر افزایش ایمنی راه‌ها است.

وی حجم عملیات اجرایی در این حوزه بیش از 103 کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: مدیریت ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با جذب اعتباراتی سعی کرده است تا 26 کیلومتر مسیر کنارگذر اردبیل و چهار خطه مشگین‌شهر، اردبیل و خلخال -هشتجین را اجرایی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد بهسازی 78 کیلومتر راه روستایی نیز بیان کرد: در سال جاری 106 کیلومتر روکش آسفالت انجام شده و هفت دستگاه پل نیز در این مدت افتتاح شده است.

محبت‌خواه از تهیه طرح جامع و تفصیلی برخی از شهرهای استان نظیر نیر، کورائیم، و کوثر و گیوی خبر داد و یادآور شد: جلسات کمیسیون ماده پنج در قالب طرح‌های توسعه‌ای شهری به شکل منظم برگزار شده و آرای قانونی صادر شده است.

وی بیان کرد: در اخذ سند مالکیت برای اراضی ملی کارهای خوبی انجام شده و تلاش بر جلوگیری از ساخت‌ها و سازهای غیرقانونی در حاشیه جاده‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد فعالیت حوزه راهداری گفت: از ابتدای امسال تاکنون راهداران پرتلاش بیش از 8 هزار و 137 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را برف‌روبی کرده و بیش از 4 هزار و 152 کیلومتر نمک‌پاشی انجام شده است.

محبت‌خواه در مورد پروژه راه‌آهن اردبیل نیز افزود: ما به زودی با تزریق اعتبارات مناسب برای این پروژه خبرهای خوشی را به مردم استان خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار