استان چهارمحال و بختیاری:

گشایش موزه بلدیه به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به مناسب سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موزه بلدیه در پل مصلی بروجن استان چهارمحال و بختیاری امروز گشایش یافت.

کد مطلب: ۴۵۸۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر از گشایش موزه بلدیه به مناسب سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در محل پل مصلی بروجن خبر داد و اظهار داشت : مرمت، احداث و تکمیل موزه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
بهمن عسگری سوادجانی با بیان اینکه این بنا در زمینی به مساحت یک هزار و 600 متر مربع و زیربنای 700 متر مربع می باشد گفت : این موزه در سه بخش صنایع دستی شامل هشت غرفه ورک شاپ، مردم شناسی از قبیل ادوات کشاورزی و تجهیزات گذشتگان و اسناد، نقشه، کروکی های شهری، مکاتبات و مصالح شهرسازی قابل بازدید برای عموم می باشد.
عسگری سوادجانی بازدید از این موزه را از ساعت هشت صبح لغایت 17 بعدازظهر دانست و اذعان داشت : موزه بلدیه جزء موزه های مشارکتی به شمار می رود که این اداره کل با همکاری شهرداری بروجن اقدام به این امر نمودند.
وی پخش موسیقی سنتی و محلی به صورت زنده و پخت آش محلی را از جمله برنامه هایی که در حاشیه این افتتاحیه برگزار شدند اشاره کرد و افزود : نظارت این نمایشگاه بر عهده این اداره کل می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار