همزمان با سالروز ورود امام راحل(ره):

زنگ انقلاب در مدارس منطقه بردخون نواخته شد

همزمان با سالروز ورود امام راحل(ره): زنگ انقلاب در مدارس منطقه بردخون نواخته شد

کد مطلب: ۴۵۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در آیین آغاز دهه فجر در مدرسه شهید نجات الهی بردخون اظهار داشت: ایمان به خدا و رهبری امام راحل(ره)با رشادت و فداکاری مردم ایران باعث انقلابی شد که جهانیان را به تعجب واداشت و آغاز تشکیل نظام اسلامی در ایران شد.
عباس جمالی فرد افزود: انقلاب های زیادی در دنیا شکل گرفت اما به دلیل نداشتن رهبری آگاه و مقتدر پس از مدتی از هم پاشید اما انقلاب اسلامی با رهبری های مدبرانه حضرت امام خمینی مسیر و حرکتی را آغاز کرد که توانست به عنوان پناهگاه و امید مستضعفان و آزادگان جهان معرفی شود.
وی اضافه کرد: همه مردم به صحنه آمدند و در سال 1357خیابان ها به صحنه تقابل حق و باطل تبدیل شد و بالاخره در12 بهمن امام راحل در میهن اسلامی گام نهادند و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی در22بهمن فراهم گردید.
جمالی فرد با اشاره به اولین حضور امام در بهشت زهرا گفت: این انقلاب ثمره خون شهیدان و مجاهدان راه حق و حقیقت بود و حضور رهبرا نقلاب در کنار قبور شهدا نشانگر جایگاه شهیدان در نظام اسلامی بود.
در ادامه برنامه های متنوعی اجرا گردید و زنگ انقلاب به دست برادر سردار شهید یوسف بردستانی به صدا درآمد و12 کبوتر به نشانه12بهمن آغاز دهه مبارک فجر به پرواز درآمدند.
این مراسم باحضور مسئولان بخش، خانواده های معظم شهدا، فرهنگیان و اولیا دانش آموزان در مدرسه شهید نجات الهی شهر بردخون برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار