مشاور مدرسه نمونه مصطفی خمینی حاجی آباد گفت:

امام خمینی (ره) از کودکی به نماز خواندن اول وقت مقید بود

مشاور مدرسه نمونه مصطفی خمینی شهرستان حاجی آباد گفت:حضرت امام خمینی( ره) به نماز اول وقتشان اهمیت زیادی می دادند به طوری که تنها یکبار ایشان را فقط 10دقیقه دیرتر پس از نماز صبح بیدار کردند،امام بسیار گله مند شدند و گفتند:من از کودکی تمام نمازهایم را در اول وقت خوانده ام.

کد مطلب: ۴۵۷۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از هرمزگان، زنگ سی و هفتمین سالروز ورود امام به خاک کشورمان باحضور مدیران،دبیران ونسلی پر امید وسرزنده به زیبایی هر چه تمام تر زده شد.


مشاور مدرسه نمونه مصطفی خمینی گفت: انقلاب ما الگویی برای کشور های دیگر بود و بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه رخ داد گویای همین است .


وی ادامه داد: امام خمینی همیشه در زندگی خود وقت راطلا می شماردند و برای هر لحظه برنامه وکاری مشخص داشتند و در زندگی خود فردی مفید و موفق بودند.


عابدی گفت: آن حضرت به نماز اول وقتشان اهمیت زیادی می دادند به طوری که تنها یکبار ایشان را فقط 10دقیقه دیرتر پس از نماز صبح بیدار کردند،امام بسیار گله مند شدند و گفتند:من از کودکی تمام نمازهایم را در اول وقت خوانده ام.


وی خاطر نشان کرد: که شما نوجوانان این سرزمین وسیع ومتمدن باید با نگاه کردن به زندگی امام از ایشان الگو گرفته و راه ایشان را ادامه داده و ایرانی سربلند و آبادتربسازید.


خبرنگار پانا:آریان نجارزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار