مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

ورزش نوجوانان و جوانان را در مواجه با آسیب های اجتماعی مصونیت می بخشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: حضور نوجوانان و جوانان ما در عرصه ورزش آنها را در مواجه با مخاطرات و آسیب های اجتماعی مصونیت می بخشد.

کد مطلب: ۴۵۶۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، شهریار فولادوند در مراسم تجلیل از مقام آوران ورزشی و فعالان حوزه تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، افزود: مفاهیم و آموزه هایی که دبیران تربیت بدنی به دانش آموزان منتقل می کنند، قابل قیاس با سایر آموخته های آنان نیست که از جمله می توان به ایجاد و پرورش حس خودباوری و اتکاء به نفس در آنان اشاره نمود.

وی ادامه داد: تعاون و مشارکت جمعی 2 آموزه مهم دیگری است که حضور دانش آموزان را در فعالیت های تربیت بدنی در پی دارد و آنها را با پذیرش منویات جمعی و گروهی که برآیند موفقیت های تیم های ورزشی دانش آموزی است، آشنا می نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با عنوان نمودن این مطلب که توسعه ورزش قهرمانی در گرو توجه به ورزش دانش آموزی است، اظهار داشت: توجه به ورزش دانش‌آموزی به عنوان ورزش پایه، عامل تقویت و ثبات ورزش کشور در سطوح قهرمانی و همگانی است.

فولادوند بیان کرد: ابعاد مختلف تربیت از جمله تربیت جسمی و اخلاقی مقوله ای بسیار پیچیده و تدریجی است.

وی ابراز داشت: دبیران تربیت بدنی بر تربیت دانش آموزان تأثیرات بسیار مثبت و سازنده ای دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: رسیدن به اهداف متعالی تربیت نتیجه تعامل خانواده و مدرسه به عنوان دو رکن اصلی در پرورش کودک است.

فولادوند گفت: بخشی از مشارکت و تعامل بین خانواده و مدرسه در قهرمانی دانش آموزان استان مرکزی در عرصه های گوناگون ورزشی مشهود است.

وی افزود: موفقیت دانش آموزان استان مرکزی در سطوح مختلف ملی و کشوری مرهون زحمات مربیان، دبیران و خانواده های آنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار