شش هزار نفر در مراکز کمپ ترک اعتیاد شهرستان شهرکرد درمان شدند

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون شش هزار نفر معتاد در مراکز کمپ اعتیاد شهرستان شهرکرد درمان شده اند.

کد مطلب: ۴۵۶۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، سید قدیر مرتضوی در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرکرد افزود: باید برنامه های موثری برای دوران پس از ترک اعتیاد افراد تهیه و اجرا شود تا احتمال برگشت افراد بهبود یافته به سمت اعتیاد را کاهش دهد.
وی بر ضرورت افزایش آگاهی مردم نسبت به مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی، تصریح کرد: ضروری است تا در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر اقدامات بیشتری انجام گیرد.
مرتضوی با بیان اینکه 55 درصد اقشار شاغل آلوده به اعتیاد به مواد مخدر هستند، گفت: نباید تصور کرد که تنها افراد بیکار در دام مواد مخدر گرفتار می شوند بلکه این تهدید متوجه افراد شاغل نیز می شود.
رییس شورای مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خانواده نقش مهمی در پیشگیری از مواد مخدر دارد.
فرماندار شهرستان شهرکرد نیز در این نشست گفت: پیشگیری و کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد به مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل درون سازمانی و برون سازمانی است.
حمید ملک پور افزود: با اجرای برنامه های آموزشی، همکاری با اصناف و ترویج فرهنگ همگانی می توان گام های موثری در راستای کاهش آسیب های ناشی از مواد مخدر برداشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار