در گفتگو با پانا مطرح شد؛

واژگونی مرگبار ۲۰۶ در بزرگراه بابایی تهران/ مرگ زن جوان ۲۴ ساله

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد یک خودروی ۲۰۶ با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه شهید بابایی و جان باختن سرنشین این خودرو خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۶۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا درباره جزییات این تصادف مرگبار گفت: در ساعت ۷:۲۶ امروز حادثه تصادف در شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی، نرسیده به پل هنگام به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه از دو باند مخالف به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با دو نفر سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و به گاردریل‌های بزرگراه برخورد می‌کنند و در فضای بین دو مسیر واژگون می‌شود.

ملکی افزود: رانندگانی که از این مسیر عبور می‌کردند یکی از سرنشینان که خانم ۲۴ ساله‌ای بود خارج می‌کنند ولی راننده خودروی ۲۰۶ سرنگون شده که آقای ۲۶ ساله‌ای بود در داخل خودرو محبوس و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی توسط آتش‌نشانان خارج و تحویل عوامل اورژانس داده می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: متاسفانه خانم ۲۴ ساله به دلیل شدت جراحات فوت می‌کند و راننده خودروی ۲۰۶ نیز به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

ملکی افزود: در ساعت ۸:۵۲ امروز عملیات این حادثه به اتمام رسید و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار