پایان فصل اول «خسته نباشید» در گاوداری

مجری «خسته نباشید» درباره ویژگی های آخرین قسمت از فصل اول این مجموعه توضیح داد و از تلاش برای شکل گیری ساختار بهتر و متنوع‌تر برای فصل بعدی خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۴۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، میثم رازفر مجری و تهیه‌کننده مجموعه «خسته نباشید» درباره موضوع آخرین قسمت از فصل اول این تولید تازه شبکه مستند توضیح داد: ما این بار سراغ شغل گاوداری رفته ایم؛ شغلی که اصلا مطابق تصور ما نبود! ما به یک گاوداری صنعتی رفتیم که همه چیز در آنجا به شدت با نظم و دقیق بود و حتی خود گاوها هم منظم و دقیق عمل می کردند.
وی افزود: ما از قبل به این سوژه فکر کرده بودیم و با پیشنهاد دوستان اینستاگرامی دیگر مصمم شدیم سراغ این شغل برویم. در این قسمت اتفاقات بامزه‌ای رخ می دهد و من به کارهایی دست زده ام که فکر نمی کردم هیچوقت تجربه کنم.
رازفر ادامه داد: نظم آنجا آنقدر اهمیت داشت که حتی گاوها هم که با حضور ما معطل شده بودند، اعتراض می کردند. موضوع دیگری که فکر میکنم اکثریت درباره آن تصور اشتباه دارند این است که غذای گاوها کاه و یونجه است. اما گاوها 16، 17 قلم غذا دارند و نکته اینکه یک نفر برای هر کدام از آنها رژیم غذایی خاصی مطابق وضعیتشان می نویسد. همچنین گاوها ماما هم دارند و هفته ای یک دامپزشک آنها را معاینه می کند.
تلاش برای اعمال تغییرات و افزایش کیفیت فصل دوم
وی با ابراز امیدواری از اینکه مردم قسمت آخر فصل اول را بپسندند، درباره فصل دوم این برنامه گفت: تصمیم داریم تغییرات مختلفی در برنامه ایجاد کنیم تا سری بعدی بهتر باشد. از همه مهم تر این است که خودمان را تکرار نکنیم و وارد فازهای جدیدی شویم.
تهیه کننده «خسته نباشید» تأکید کرد: از لحاظ ساختار، اجرا و گرافیک، برنامه متنوع تر خواهد شد و می کوشیم نقاط ضعفی را که تاکنون داشته ایم، در سری جدید پوشش بدهیم تا بیننده خسته نشود.
رازفر در پایان اعلام کرد: در صورت موافقت مدیر شبکه تصمیم داریم تایم برنامه بیشتر و ریتم آن تندتر شود، ضمن اینکه اتفاقات گرافیکی به کار اضافه شود. ما در اتاق فکر برنامه به نتایج خوبی رسیده ایم که باید آنها را با مدیریت شبکه در میان بگذاریم تا با تغییر جزئیات به یک ساختار جدید و بهتر برسیم.
آخرین قسمت از فصل اول «خسته نباشید» سه شنبه ششم بهمن ساعت 21 روی آنتن می رود و بازپخش آن چهارشنبه هفتم بهمن 9صبح، پنجشنبه هشتم بهمن ساعت 22 و جمعه نهم بهمن ساعت 17 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار