رشد 40 درصدی مراکز مشاوره خانواده در کشور

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر 271 مرکز مشاوره خانواده در کشور فعال بوده که نسبت به سال 92 با رشد 40 درصدی روبه‌رو بوده است.

کد مطلب: ۴۵۳۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، محمد احمدی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره تخصصی، ملی و آموزشی خانواده درمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سند تحول بنیادین تنها یکی از نتایج فرهنگ ایرانی، اسلامی کشور محسوب می‌شود که خانواده را به شکلی ویژه مورد توجه قرار داده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور خانواده بیان کرد: با توجه به آسیب‌های موجود در اطراف نهاد خانواده و اهمیت جایگاه آن در قرآن و جامعه باید در جلوگیری از افزایش این آسیب‌ها مدیریت مناسبی را انجام داد.

وی افزود: خراسان رضوی به واسطه فعالیت‌های خاص خود در عرصه اولیا و مربیان گام‌های خوبی را برداشته است به طوری که در قالب تشکیل پارلمان اولیا فعالیت‌های نخستی را در کشور انجام داده و به نظرم از انجمن اولیا و مربیان قوی نیز برخوردار است.

احمدی گفت: در حال حاضر 271 مرکز مشاوره خانواده در کشور فعال بوده که نسبت به سال 92 با رشد 40 درصدی روبه‌رو بوده است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هدف این وزارت افزایش تعداد مراکز مشاوره خانواده نیست، تأکید کرد: در سال 92 تعداد مراکز مشاوره خانواده در حوزه آموزش و پرورش 89 مرکز بود که امروز به 271 مرکز رسیده و همه آنها از نظر کیفیت ارزیابی شده و شرایط مناسبی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار