دبیرکل فدراسیون ناشنوایان: با قدرت در 9 مسابقه جهانی حضور می یابیم

دبیرکل فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: طی سال آینده با قدرت در 9 مسابقه قهرمانی جهان در رشته های مختلف حضور می یابیم.

کد مطلب: ۴۵۳۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، مهران تیشه گران گفت : اولین برنامه مهم ما حضور قدرتمند در رقابت های کشتی قهرمانی ناشنوایان جهان است که اردیبهشت ماه سال آینده در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی تهران برگزار می شود.
وی اظهار کرد : همچنین تیم والیبال ناشنوابان ایران که مقام سوم المپیک ناشنوایان را در اختیار دارد، با قدرت در رقابت های جهانی حضور خواهد یافت که این مسابقات خردادماه سال آینده در کشور آمریکا برگزار می شود .
دبیرکل فدراسیون ورزش های ناشنوایان ادامه داد: تیم دو و میدانی ناشنوابان ایران نیز تیرماه سال آینده در رقابت های جهانی بلغارستان حضور خواهد یافت که امیدواریم بتوانیم مدال های رنگارنگی را کسب کنیم.
وی بیان کرد : همچنین تیم ملی فوتبال ما ، تیرماه سال آینده در رقابت های جهانی که با حضور زبده ترین تیم های این رشته در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد، حضور می یابد.
تیشه گران خاطرنشان کرد : تیم های ملی تکواندو ، جودو ، کاراته ، تیراندازی و تنیس روی میز ناشنوایان نیز در رقابت های قهرمانی جهان که سال آینده به میزبانی کشور ترکیه برگزار خواهد شد ، حضور می یابند.
وی اضافه کرد: گرچه فدراسیون ورزش های ناشنوایان با مشکلات شدید مالی روبروست، اما یکی از اهداف مهم ما ، حضور قدرتمند کاروان ورزشی ناشنوایان ایران در المپیک 2017 است که در کشور ترکیه برگزار خواهد شد و تیم های ما نیز با حضور در رقابت های مختلف ، آماده می شوند تا با قدرت در آن مسابقات حضور یابند .
به گفته تیشه گران، تیم های ورزشی ناشنوایان ایران در چند رشته مختلف در سطح جهان و در آسیا از قدرت خوبی برخوردار هستند که تیم فوتسال عنوان قهرمانی جهان را دراختیار دارد، در رشته فوتبال نیز عنوان قهرمانی آسیا ، در والیبال عنوان سوم المپیک و در کشتی نیز جزو سه تیم برتر جهان بشمار می رویم و ضمن اینکه در سایر رشته ها ، حرف های زیادی برای گفتن داریم .
دبیرکل فدراسیون ورزشهای ناشنوایان ایران اظهار کرد : خوشبختانه در چند سال اخیر ورزش های ناشنوایان رشد قابل قبول و چشمگیری داشته و قابل مقایسه با چهار سال گذشته نیست چون پیش از این، ورزش های ناشنوایان فقط در سه رشته فعالیت داشت که هم اینک ناشنوایان در 20 رشته ورزشی فعالیت دارند .
تیشه گران اضافه کرد: طبق آمارهای ارائه شده در کل کشور حدود 300 هزار ناشنوا داریم که از این تعداد، حدود هشت هزار ناشنوا به طور سازمان یافته به امر ورزش مشغولند که امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری را تحت پوشش ورزش قرار دهیم .
مهران تیشه گران دبیرکل فدراسیون ورزش های ناشنوایان، پنجشنبه هفته گذشته برای شرکت در انتخابات ریاست هیات ورزش های ناشنوایان گیلان در رشت حضور یافت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار