معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خبر داد:

فراهم کردن هزینه ی کلاس های آمادگی کنکور برای 12 هزار دانش آموز کشور

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 12 هزار دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه ی کلاس های آمادگی پیش از کنکور که جمعا 3میلیارد 500 میلیون تومان می شود را دریافت می کنند.

کد مطلب: ۴۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اکبر میرشکاری در همایش جوانان پیرو ولایت افزود: 747 تشکل در سراسر کشور در حال بر گزاری کلاس علمی و فرهنگی برای دانش آموزان تحت پوشش است و با توجه به تمام شدن تابستان این فعالیت ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی یک دوره 3 ساله آموزش های اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و برنامه های ویژه ای نظیر سیره امام خمینی(ره) و شهید مطهری به دانش آموزان ارائه می دهیم تا بتوانیم افرادی پیرو خط ولایت و رهبری تربیت کنیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)افزود: با شروع سال تحصیلی برای کلیه ی دانش آموزان تحت پوشش کمیته ی امداد لوازم التحریر و وسایل مدرسه تامین خواهد شد و کلیه ی دانشجویان تحت پوشش ماهیانه 20 تا 50 هزار تومان دریافت خواهند کرد .

وی اظهار داشت:در تاریخ پنجم، ششم وهفتم ماه مهر جشن عاطفه ها برگزار خواهد شد که در روز پنجم در مدارس، روز ششم در پایگاه ها و میادین سطح شهر همچنین روز هفتم در مصلی های نماز جمعه کل کشور کمک های نقدی و غیر نقدی دریافت می شود.

میرشکاری با بیان اینکه شماره حساب6666کمیته امداد برای دریافت کمک های نقدی مردم در نظر گرفته شده است گفت: در سال جاری 10هزار و 200نفر از دانش آموزان دختر و پسر تحت پوشش و همچنین در دهه ی کرامت 10هزار نفر از سالمندان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار