روحانیت پرچم‌دار انقلاب اسلامی است

روحانیت پرچم‌دار انقلاب اسلامی است و توجه به مدارس حوزه‌های علمیه از اولویت‌های جدی شورای شهر قزوین است.

کد مطلب: ۴۵۱۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،اعضای شورای اسلامی شهر قزوین صبح دوشنبه با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان با حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام علی عباسی در این دیدار گفت:در دوره جدید حوزه علمیه قزوین در تلاش است که با همکاری شورای شهر بتواند آحاد جامعه را بیشتر به مساجد تشویق و ترغیب کند. در تلاش هستیم که با همکاری طلاب و اساتید مدارس علمیه استان بتوانیم ارتباط حوزه علمیه با آحاد مردم را با برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه بیشتر کنیم. حضور طلاب و روحانیون در مساجد باعث می‌شود که نسل نوجوان و جوان بیشتر با مساجد و اماکن مذهبی در ارتباط باشند.

ایشان اظهار داشت: در روستاها خانه عالم در کنار مساجد قرارگرفته که امیدواریم شورای شهر و شهرداری در تأسیس شهرک‌های جدید این امکان را داشته باشد که در کنار مساجد خانه‌ای هم برای امام جماعت همان مساجد ساخته شود.

ایشان به ظرفیت بالای حوزه علمیه در استان اشاره کرد و گفت :استقبال جوانان از حوزه علمیه بالاست که خوشبختانه با راه‌اندازی مدرسه علمیه صالحیه و محسنیه توانسته‌ایم پاسخگوی این عزیزان باشیم که امیدواریم شورای شهر و شهرداری و میراث فرهنگی هر چه زودتر بتوانند مدرسه صالحیه را که یکی از مدارس قدیمی کشور است زودتر آماده کنند.

سپس فرج‌الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در ادامه این دیدار گفت: روحانیت پرچم‌دار انقلاب اسلامی است و توجه به مدارس حوزه‌های علمیه از اولویت‌های جدی شورای شهر قزوین است.شورای شهر قزوین همیشه در تلاش است که طعم خدمت را به شهروندان بچشاند که در این راه نیز خوشبختانه با همکاری و همدلی اعضای شورای شهر و همچنین مجموعه شهرداری توانسته‌ایم به اهداف موردنظر خود دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار