شهین تسلیمی در گفت و گو با پانا:

بازی ساعد سهیلی در «پل خواب» پر از احساس است

بازیگر فیلم سینمایی «پل خواب» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا عنوان کرد: ساعد سهیلی در بعضی سکانس های این فیلم آنقدر بااحساس بازی می کرد که من را تحت تاثیر قرار می داد.

کد مطلب: ۴۵۱۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

شهین تسلیمی بازیگر فیلم سینمایی «پل خواب» که در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره علت حضورش در فیلم کارگردانی که ساخت نخستین فیلم بلند خود را تجربه می کند، بیان کرد: من به جوان ها معمولا اعتماد می کنم. چراکه به هر حال هر فیلمساز یا اساسا هر جوانی در هر حرفه ای باید کارش را از نقطه ای و جایی شروع کند.

وی افزود: من بیشتر به پشتوانه آقای جهانگیر کوثری ایفای نقش در این فیلم را پذیفتم و باید از بازی خوب ساعد سهیلی در این فیلم هم یاد کنم. او بازیگر جوان و بسیار خوبی است و آینده درخشانی دارد. در بعضی سکانس ها آنقدر بااحساس بازی می کرد که من را تحت تاثیر قرار می داد.

تسلیمی که این روزها در سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی نیز بازی دارد، درباره نقش خود در این سریال توضیح داد: با توجه به این که بهارک صالح نیا قش دختر من را در این سریال بازی می کرد و از ایران مهاجرت کرده و گویا قرار است در سریال های ماهواره ای ترکیه بازی کند و به تبع ممنوع التصویر می شود، نمی دانم نقش من در «پشت بام تهران» چه خواهد شد. زیرا او نقش دختر من را در این سریال بازی کرده است.

وی درباره مهاجرت بازیگران ایرانی برای بازی در سریال های ترکیه اظهار نظر کرد: متاسفانه این شبکه ها اخیرا بازیگران ایرانی را هدف گرفته اند. من هم پیشنهاد بازی و دوبله در این شبکه هار ا داشتم.اما وقتی مطرح شد، فقط و فقط به آن خندیدم. در حالی که متاسفانه هنرمندان جوان با این موضوع کمی هیجان زده برخورد می کنند. آن ها وقتی از کشور خارج می شوند، تنها یک یا دو قرارداد با آن ها بسته می شود و وقتی راه ورود به کشور دیگر برایشان باز نیست، از آن به بعد ناچار هستند هر پیشنهاد کاری را قبول کنند. چراکه راه برگشتی ندارند.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» همچنین خاطرنشان کرد: به نظرم من جوان ترها باید کمی صبر داشته باشند تا موقعیت خوبی پیدا کنند. متاسفانه بعضی از آن ها فکر می کنند باید ره صد ساله را یک شبه طی کنند و بعد از بازی در یک یا چند سکانس، نقش اول بازی کنند. در حالی که بازیگران مطرح و پرکار این روزهای سینما و تلویزیون ابتدا کار خود را با همین تک سکانس ها شروع کرده اند. به همین دلیل است که من بازپخش سریال های قدیمی از ای.فیلم را بسیار می پسندم. زیرا به ما یادآوری می کدن چه بازیگرانی با چه سریال هایی کار خود را شروع کردند.

وی در پایان افزود: من یک ایرانی هستم. در این کشور به دنیا آمده ام. باید با خوبی ها و بدی هایش بسازم. مثل پدر و مادری که حقی بر گردن ما دارند. در کشور دیگر نمی توان مدعی بود. اما در کشور خودمان استقلال وجود دارد. به نظرم وطن فروشی کار بسیار زشتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار