8دوره قرآن به خط بریل برای استفاده دانش آموزان روشندل اردبیل تحویل شد

آیین تحویل مصحف شریف قرآن کریم به خط بریل جهت استفاده دانش آموزان روشندل در نماز خانه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۴۴۹۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا - استان اردبیل،مصطفی کافی در این مراسم که با رویکرد تکریم بخشی به ساحت مقدس قرآن کریم برگزار شد، ضمن اشاره به نزول کتب آسمانی بر قلب پیامبران اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم برای زندگی بشر آیین‌نامه حقیقی طراحی و ابلاغ کرده است تا با محوریت آن، همه اهداف یک انسان کامل محقق شود. بنابراین نزول قرآن کریم، پیامی حیات بخش برای بشریت جهت رسیدن به سرمنزل سعادت است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از کتاب قرآن به عنوان عطیه رحمت و مغفرت الهی یاد کرد و افزود: هرکس در جامعه اسلامی قرآن و آموزه‌های آن را در برنامه و هدف‌گذاری خود اولی‌تر از همه مسایل قرار دهد به یقین قادر خواهد بود بر بسیاری از ناملایمات و اقدامات نامناسب چیره شود.

در این آیین، تعداد 8 دوره مصحف شریف قرآن کریم به خط بریل جهت استفاده دانش آموزان استثنایی ( روشندل ) که به همت اداره کل امور قرآنی، عترت و نماز وزارت تهیه و ارسال شده بود، توسط معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز به اداره آموزش و پرورش استثنایی تحویل داده شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار