رئیس جهاد کشاورزی چایپاره خبر داد:

تولید ۵۰۰۰ تن گوشت سفید و قرمز در چایپاره

رئیس جهاد کشاورزی چایپاره گفت: امسال ۵۰۰۰ تن گوشت سفید و قرمز در چایپاره تولید شد.

کد مطلب: ۴۴۹۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، داود شاه‌ولدی با اشاره به تولیدات گوشت در شهرستان چایپاره اظهار داشت: 9 ماهه امسال در مجموع 5000 تن گوشت سفید و قرمز در چایپاره تولید شد.

رئیس جهاد کشاورزی چایپاره از اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه 90 هکتار از اراضی چایپاره با میزان اعتبار 11 هزار و 435 میلیون ریال تحت آبیاری تحت فشار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: امسال اجرای خطوط انتقال آب با لوله در روستاها با شش هزار و 721 متر، طراحی و نقشه‌برداری از اراضی کشاورزی به منظور اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در 1000 هکتار و پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به متقاضیان برای افزایش ضریب مکانیزاسیون به میزان 48 هزار و 303 میلیون ریال انجام شد.

شاه‌ولدی بیان کرد: 9 ماهه امسال آماربرداری از زنبورستان شهرستان 80 هزار کلنی بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی چایپاره افزود: 60 هزار تن انواع محصولات باغی و زارعی امسال در این شهرستان تولید شد.

وی با اشاره به خرید تضمینی انواع محصولات تولیدی از کشاورزان اظهار داشت: در این زمینه در بخش دولتی 9 هزار تن خرید تضمینی انجام شد.

رئیس جهاد کشاورزی چایپاره گفت: توزیع انواع نهاده‌های مورد نیاز بخش کشاورزی به میزان 509 تن، توسعه باغات در اراضی مستعد شهرستان در 25 هکتار، اجرای سیاست‌های الگویی آموزش گندم ویژه بهره‌برداران توسط محققان مرکز تحقیقاتی در 205 هکتار و نیز واگذاری اراضی ملی به طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی در 30 هزار و 600 متر مربع از سایر اقدامات این اداره در 9 ماهه امسال بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار