سیدورف: توپ طلا 2016 حق ایگواین است

ستاره پیشین میلان و تیم ملی فوتبال هلند تاکید کرد ستاره کنونی ناپولی باید توپ طلای سال 2016 را بگیرد.

کد مطلب: ۴۴۸۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از کوریره دلو اسپورت، گونسالو ایگواین در فصل جاری سری A عملکردی خیره کننده از خود نشان داده است و در صدر بهترین گلزنان قرار دارد. او یکی از اصلی‌ترین دلایل صدرنشینی ناپولی بوده و این شانس را دارد تا به عنوان بهترین بازیکن فصل هم انتخاب شود.

کلارنس سیدورف در مورد این ستاره آرژانتینی گفت: هیگواین در فصل جاری معجزه می کند. او هم فاکتورهای لازم برای رسیدن به توپ طلا را دارد. بر این باور هستم که در سال جاری این شایستگی را دارد که توپ طلا را به دست آورد. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بازیکنان بزرگی هستند. می توانم بگویم فرازمینی هستند اما باید این را گفت که ایگواین در شرایطی بسیار سخت‌تر از مسی و رونالدو بازی می کند و به همین خاطر است که شایسته رسیدن به توپ طلا است.

سیدورف در ادامه سخنانش به ستایش از پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس هم پرداخت و گفت: پوگبا نشان داده است که چه بازیکن بزرگی است. شرایط برای پیشرفت او مهیا است و این توانایی را دارد که به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. او هنوز بازیکن جوانی است و می‌تواند خیلی خوب پیشرفت کند.

سیدورف در پی اخراج از میلان در سال 2014 تاکنون هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است. سران این باشگاه ایتالیایی بعد از او دو مربی دیگر را هم به تیمشان آوردند و در آستانه انتخاب سومین مربی هم قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار