توزیع 6 هزار هدیه مقام معظم رهبری در مدارس روستایی شهرستان بم

در مراسمی نمادین با حضور نوحه خوان نماینده بنیاد علوی ، شش هزار هدیه مقام معظم رهبری شامل لباس و کفش بین دو هزار و830 دانش‌آموز دختر و سه هزار و170دانش‌آموز پسر شهرستان بم توزیع شد.

کد مطلب: ۴۴۸۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید محمد حبیب اللهی در حاشیه توزیع نمادین هدایای مقام معظم رهبری که در مدرسه متوسطه ی اول شهدای اسفیکان برگزار شد ، اظهار داشت : این اقلام که شامل پیراهن ، شلوار و کفش برای پسران و مانتو و شلوار و کفش برای دختران است توسط بنیاد علوی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری بین شش هزار دانش آموز بمی در مقاطع ابتدایی و متوسطه ی اول توزیع می شود.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد بنیاد علوی در راستای توجه به محرومان جامعه افزود: دین اسلام دستگیری از مستضعفان و کمک به فقرا را یک اصل واجب و اجتناب ناپذیر معرفی کرده است که رفع نیازهای مادی آنها نیز از تأکیدات دین مبین اسلام می باشد و همواره نیز مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم در پایان با بیان اینکه این هدایا در مدارس روستایی بخش بروات ، بخش مرکزی توزیع می شود ضمن تقدیر از عنایات رهبر معظم انقلاب و تلاش های اعضای بنیاد علوی گفت : کار بسته بندی و توزیع این هدایا با همکاری کارکنان مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان به خوبی در حال انجام وتوزیع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار