آغاز مرحله سوم طرح انضباط شهری با جمع آوری خرده فروش‌ها

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از آغاز سومین مرحله طرح انضباط شهری در محله هرندی با جمع آوری خرده فروش ها و آشپز خانه محل توزیع مواد مخدر، خبر داد.

کد مطلب: ۴۴۷۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام میثم امرودی با تشریح روند اقدامات شهرداری تهران در منطقه 12 و اجرای طرح انضباط شهری گفت: نخستین کلید اجرای این طرح با آغاز مطالعات اجتماعی طی دو سال گذشته آغاز شد به طوری که در اسفند ماه نمونه ای از مسیری که باید طی می شود به صورت آزمایشی طی 7 ماه به اجرا در آمد.


معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با تاکید براین که تنها راه رسیدن به نتیجه در طرح انضباط اجتماعی تکمیل زنجیره بود که در آن مترددین اعم از کارتن خواب ها و معتادین در این زنجیره تعیین تکلیف شوند، اظهار کرد: باید بعد از جمع آوری این افراد، کمپ های برای نگه داری از آن ها تامین می شود و بعد از کمپ ها مرحله تکمیل سلامت، بازگشت به خانواده، اشتغال و توانمند سازی مطرح بود که شهرداری تهران در این راستا مراکز بهاران را با حداقل ظرفیت 4 هزارنفر ایجاد کرد.


وی تصریح کرد: در ادامه این طرح باید شهرستانی ها بعد از ترک به شهرهای خود بازگردانده و خارجی ها اخراج شوند که در این راستا هماهنگی های گسترده ای با نهادهای همانند نیروی انتظامی، وزارت کشور، وزارت بهداشت، فرمانداری و بهزیستی صورت پذیرفته است.


معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد: مرحله اول از طرح انضباط شهری طراحی، تثبت وهماهنگی با شورای اسلامی شهرتهران ومسولین بود ودر مرحله دوم بحث جمع آوری بانوان در محله هرندی و علاوه برآن درسطح شهر بود.


حجت الاسلام امرودی تاکید کرد: در این مرحله جمع آوری مواد مخدر از سطح محله هرندی و محلات اطراف آن و سطح منطقه 12 در دستور کار است.


وی با بیان این که اجرای کامل طرح انضباط شهری یک سال ونیم تا دو سال دیگر باید ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: همکاری سازمان ها و نهاد ها برای به سرانجام رساندن این طرح باید تا دو سال دیگر استمرار پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار