معاون پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش حاجی آباد:

موفقیت درمسابقات فرهنگی وهنری باشناسایی نخبه ها امکان پذیراست

معاون پرورشی و تندرستی مدیریت آموزش و پرورش حاجی آباد ،ضمن تاکید بر شناسایی نخبه های فرهنگی و هنری بیان داشت : شناسایی دانش اموزان مستعد و همچنین نخبه های قرآنی رسالتی مهم است که بر دوش معاونین و مربیان پرورشی می باشد

کد مطلب: ۴۴۷۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، علی میرزاده گفت : موفقیت و کسب رتبه های برتر استانی و کشوری نیازمند شناسایی دانش آموزان مستعد فرهنگی است وشناسایی دانش اموزان مستعد و همچنین نخبه های قرآنی رسالتی مهم است که بر دوش معاونین و مربیان پرورشی می باشد.

وی بیان داشت : دقت نظر در انتخاب دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری مرحله شهرستانی راه موفقیت مراحل استانی و کشوری را هموارتر می کند.

معاون پروشی و تندرستی آموزش و پرورش از معاونین و مربیان پرورشی خواست : مسابقات فرهنگی وهنری با دقت ،ظرافت و در سطح کیفی و کمی بالایی برگزار شود.

این مقام مسئول یادآور شد : موفقیت چیزی شانسی و اتفاقی نیست و نیازمند تلاش و ممارست است که در همین راستا کلاس های آموزشی اختصاصی ویژه انش آموزان راه یافته به مرحله استانی برگزار خواهد شد.

نشست توجیهی معاونین و مربیان پرورشی مدارس در خصوص برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با حضور معاونت پرورشی و تندرستی مدیریت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش اموزی در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزارشد.

خبرنگار: علیرضا پورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار