معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی خبر داد:

حمایت بهزیستی استان مرکزی از 205 خانوار دارای فرزند چند قلو

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: 205 خانوار دارای فرزند چند قلو در این استان از خدمات این اداره کل بهره مند می شوند.

کد مطلب: ۴۴۷۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، عبدالکریم یادگاری افزود: هم اینک 162 مورد از این خانوارها با 324 فرزند دوقلو، 40 خانوار با 120 فرزند سه قلو و سه خانواده با 12 فرزند چهار قلو از خدمات حمایتی بهزیستی استان استفاده می کنند.
وی اظهار داشت: طبق دستورالعمل حمایت از فرزندان چند قلو، ماهانه 540 هزار ریال به این خانواده ها پرداخت می شود.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: پیرو ابلاغیه اجرای سیاست های تشویق افزایش جمعیت توسط مقام معظم رهبری، در 9 ماهه امسال 710 میلیون ریال اعتبار برای خانواده های چند قلو زا استان مرکزی اختصاص یافته است.
یادگاری بیان کرد: تأمین هزینه های نوزدان تا سن دو سالگی شامل 11 هزار و 700 قوطی شیرخشک برای خانواده های ضعیف دارای فرزند چندقلو از دیگر خدمات امسال بهزیستی استان مرکزی بشمار می رود.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی
وی ابراز داشت: پرداخت تسهیلات 100 تا 150 میلیون ریال به خانواده هایی که چند قلو دارند به شرط داشتن مهارت فنی وح رفه ای از دیگر خدمات حمایتی از این قبیل خانواده ها در این استان است.
یادگاری اضافه کرد: حمایت ها از خانواده های نیازمند با فرزندان چند قلو طبق شرایط تعریف شده در آیین نامه بهزیستی است و متقاضیان مشمول می توانند با مراجعه به بهزیستی، زیر پوشش خدمات این نهاد قرار گیرند.
بهزیستی استان مرکزی 65 هزار توانجو را به طور مستمر و غیرمستمر تحت پوشش خدمات حمایتی خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار