فراخوان نهمین دوره جشنواره عکس رشد

دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، فراخوان نهمین دوره جشنواره عکس رشد در سال 95 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۴۴۶۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، نهمین دوره جشنواره عکس رشد با هدف ایجاد و تقویت ارتباط عکاسان با مجلات رشد و جلب نظر آنان به مسائل آموزش و پرورش، شناسایی عکاسان و حمایت از آنها، ارتقاء سطح عکاسی در بین فرهنگیان و دانش آموزان و بازبینی کاستی ها و نقاط قوت آموزش و پرورش برپا می شود.

مدارس هوشمند، یادگیری مشارکتی، یادگیری فعال، معماری مدرسه، فضای مدرسه، کتابخانة کلاسی، کتابخانة آموزشگاهی، کتاب و کتابخوانی در مدرسه و خارج از آن، جشن شکوفه ها، بازگشایی مدارس، جشن عبادت، مدارس ماندگار، کارگروهی، اردوهای جهادی، مدارس چندپایه و عشایری و روستایی، زنگ تفریح، نماز و نمازخانه، جشن ها و مراسم، آغاز سال تحصیلی، حجاب و عفاف، جشنواره های داخلی آموزش و پرورش، جشن رشد، جشنواره جابربن حیان، روش تدریس و مناسبت های ملی و مذهبی، موضوعات بخش بزرگسالان این جشنواره عنوان شده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، خانواده، مفاخر، جشن ها و عزاداری ها، تفرجگاه ها، پارک های ملی و محلی، زیست بوم های ایرانی، جلوه های زندگی امروز، جوانان و نوجوانان ایرانی، چهره های ایرانی، لباس های محلی اقوام ایرانی، کار و زندگی، از دیگر موضوعات این رویداد هنری در بخش دانش آموزی است.

این گزارش می افزاید: شعار ملی سال 94 مقام معظم رهبری، پرسش مهر 94 رئیس جمهور در زمینه برجام، فرصت های جدید پیش روی از نظر علمی، فناوری، محیط کار، اقتصاد و روابط با همسایگان و دنیا، از موضوعات بخش ویژه نهمین جشنواره عکس رشد عنوان شده است.

بنابراین گزارش، علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان تیرماه 1395 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبگاه جشنواره www.roshdmag.irمراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار