ظریف:

تحریم های ظالمانه علیه ایران در روزهای آینده رفع می شود

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با رفع تحریم های ظالمانه که در روزهای آینده صورت می گیرد، آخرین موانع همکاری ها با سایر کشورها برداشته می شود.

کد مطلب: ۴۴۵۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی پانا، ظریف در نشست خبری مشترک با همتای دانمارکی خود ضمن تبریک سال نو میلادی به مهمانان رسانه ای غیرایرانی، گفت: در طول دو سال و نیم گذشته این دومین سفر وزیر امور خارجه دانمارک به ایران است که این بار در راس یک هیات بلند پایه سیاسی و کارآفرینان بخش خصوصی به ایران سفر کردند.
وی افزود: امروز خوشحالیم که شاهد حضور گسترده از نمایندگان بخش بانکی و اقتصادی که نشان از زمینه های متعدد همکاری دو کشور دارد، هستیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در حوزه های متعددی با یکدیگر همچون مبارزه با مواد مخدر و دارو، حمل و نقل، انرژی های پاک و ... گفت و گوهایی داشتیم که می توان با رفت و آمد بیشتر زمینه های فهم مشترک بیشتر را در زمینه های اسلام ستیزی و افراط گرایی را هم میسر کرد.
وی تصریح کرد: اعتقاد داریم هیچ مانعی میان همکاری های ایران و دانمارک وجود ندارد. در این سفر هیات بسیار گسترده ای از نمایندگان بخش بانکی دانمارک ایشان را همراهی کردند. گروه های مختلف کاری در حوزه حقوق بشر و تجارت نیز فعال بوده که امیدواریم کارشان را ادامه دهند.
ظریف ادامه داد: همکاری های خوبی در حوزه فرهنگ، آموزش، مبارزه با افراط گرایی و مواد مخدر داشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار