معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد:

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در ناحیه یک شهرری

معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: در راستای ترویج پوشش اسلامی نمایشگاه عفاف و حجاب در تمامی مدارس و به صورت متمرکز در کانون سمیه برپا می‌شود.

کد مطلب: ۴۴۴۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، رسول ملکی معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب درمدارس دخترانه و پسرانه گفت: نمایشگاه عفاف وحجاب درتمامی مدارس به ویژه در مدارس متوسطه دوره دوم برپا می‌شود،که درمدارس دخترانه برحجاب وپوشش اسلامی ودرمدارس پسرانه بر عفاف و غیرتمندی تاکید بیشتری صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: در نمایشگاه‌های عفاف و حجاب محصولاتی از جمله :انواع مختلف چادرها و پوششها و همچنین کتابهای مرتبط با مسئله حجاب به نمایش گذاشته خواهد شد ودر کانون سمیه نیز بااین محصولات با تخفیف ویژه به دانش‌آموزان عرضه می‌شود.

ملکی،با بیان این که کمیته عفاف وحجاب اقدامات ویژه‌ای انجام داده ، تصریح کرد: این کمیته اقدامات ویژه‌ای در زمینه ترویج حجاب در بین دانش‌آموزان انجام می‌دهد ،که در این مسیر نیازمند مشارکت و تعامل والدین است.

وی گفت: برگزاری جشن عبادت، اعزام مبلغ و مبلغه به مدارس، برنامه‌های فرهنگی و هنری در زمینه حجاب از جمله برخی اقداماتی است که به منظور ترویج حجاب اسلامی و مورد تایید سیره اهل بیت در مدارس انجام می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: درجامعه کنونی دشمنان اذهان و افکار جوانان و نوجوانان را هدف گرفته‌اند و در مسیر انحراف آنها از هیچ توطئه و فتنه‌ای دریغ نمی‌کنند، که این امر باید مورد توجه مربیان و مدیران مدارس قرار بگیرد.

شایان ذکر است:17 دیماه سالروز توطئه کشف حجاب توسط رضا خان می باشد و در این راستا مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با برگزاری نمایشگاه اقدام به آگاهی و آشنایی دانش آموزان در مورد این توطئه شوم کرده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار