تشكر مقام معظم رهبری از دانش آموزان منطقه5 شهر تهران

مقام معظم رهبری از برگزیدگان جشنواره عمار كه در برنامه ثریا حضور داشتند تشكر نمود.

کد مطلب: ۴۴۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، "من امشب خیلی خسته بودم ،نشستم این برنامه را تماشا كردم ،واقعا لذت بردم ، هم آقای طالب زاده ،هم مجری جوان و هم سه فیلم كوتاهی كه پخش شد جالب بود .از چند نفر اشخاصی هم كه آنجا بودند(مهمان ها)تشكر می كنم."

متن فوق پیام مقام معظم رهبری بود كه چهارشنبه 9دیماه دقایقی پس از پخش برنامه ثریا از طریق دفتر ایشان به دست اندركاران و مهمانان برنامه ثریا بود.علت این تشكر پرداخت و توجه ویژه این برنامه به جشنواره عمار بود.

سروش سراب هرسینی و سید محمد علی محمودی دونوجوان 13 ساله و هم كلاس هستند كه امسال با فیلم كوتاه داستانی "رومیزی" در جشنواره ششم عمار شركت كرده و موفق به دریافت جایزه بخش "مدرسه ما "شده اند.

رومیزی اسم یك فیلم كوتاه 2دقیقه و 51 ثانیه ای است كه به موضوع رشوه خواری می پردازد.این دو دانش آموز تمام كارهای این فیلم از نویسندگی و كارگردانی تا بازیگری و تدوین را خود انجام داده اند.

این دو نوجوان فیلمساز در برنامه چهارشنبه شب ثریا حضور داشتند و از اثر نمایشی خود سخن گفتند.

سید محمد علی محمودی سازنده این فیلم گفت : اصل توجه به نوجوانان خیلی ارزشمند است در عین حال تقدیر رهبر معظم انقلاب از این برنامه كه بیشتر نگاه انتقادی دارد نشان دهنده توجه ویژه ایشان به نقد منصفانه در جامعه است.

لازم به ذكر است سروش سراب هرسینی و سید محمد علی محمودی دانش آموزان مدرسه علامه حلی 5 به مدیریت سید ولی اله صفوی می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار