مرگ خاموش سه جوان در دربند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ سه مرد جوان در پی گاز گرفتگی در یک سوییت خبر داد.

کد مطلب: ۴۴۴۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد

سید جلال ملکی در گفت‌ و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، گفت: در ساعت 19:42 عصر دیروز یک مورد حادثه گاز گرفتگی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 105 را به محل حادثه واقع در خیابان دربند، خیابان باغ شاطر اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که در یک سوئیت 40 متری در یک ساختمان دو طبقه، سه جوان بی حال و بیهوش روی زمین افتاده‌اند که آتش نشانان بلافاصله این افراد را از سوییت خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

وی با بیان اینکه تکنیسین‌های اورژانس با بررسی علائم حیاتی مرگ این سه مرد را که 31، 32 و 37 سال سن داشتند را بر اثر مسمومیت شدید تایید کردند گفت:‌ آتش نشانان سپس اقدام به ایمن سازی محل کرده و در ساعت 20:58 به عملیات خود خاتمه دادند. علت این حادثه وجود نقص در سیستم دودکش آبگرمکن این واحد مسکونی است.

ملکی تصریح کرد: تنها بخاری‌های گازی نیستند که باعث گاز گرفتگی می‌شوند. متاسفانه سهم قابل توجهی از حوادث گاز گرفتگی مربوط به پکیج‌ها و آبگرمکن‌هاست، از این رو لازم است در نصب آبگرمکن‌ها نیز اقدامات ایمنی لازم انجام شده و در تمام فصول سال به ویژه فصول سرد در بازه‌های زمانی معین نسبت به بازدید ایمنی و چک کردن شرایط ایمنی سیستم‌های گرمایشی و آبگرمکن‌ها اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار