فرماندار ماکو :

سازمان های مردم نهاد ازهر نوع حمایت از نامزدهای انتخاباتی خودداری کنند

فرماندار ماکو گفت : سازمان های مردم نهاد دارای ماهیت غیر سیاسی هستند و حفظ استقلال این سازمان ها برای پیگیری اهداف ایجاب می نماید تا از هر گونه حمایت و اظهار نظر له یا علیه نامزدهای انتخاباتی جداً خودداری کنند.

کد مطلب: ۴۴۴۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی ، شاهین علیزاده در جلسه سازمانهای مردم نهاد شهرستان ماکو ، با تقدیر از تلاش ها و زحمات سازمان های مردم نهاد اظهار داشت : فلسفه وجودی سازمان های مردم نهاد حل برخی مشکلات و معضلات جامعه می باشد که در آن منافع عام مردم مورد هدف می باشد و هیچ گونه نفی شخصی برای فعالین آن ندارد.


وی با بیان رویکرد دولت تدبیر و امید نسبت به فعالیت سازمان های مردم نهاد ، تصریح کرد : دولت از فعالیت سازمان هایی که به نوعی در حل مشکلات جامعه قدم برمیدارند حمایت می کند و آنان را بعنوان پل ارتباطی دولت و ملت تلقی می نمایند.


فرماندار ماکو با اشاره انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه گفت : سازمان های مردم نهاد دارای ماهیت غیر سیاسی هستند و حفظ استقلال این سازمان ها برای پیگیری اهداف ایجاب می نماید تا از هر گونه حمایت و اظهار نظر له یا علیه نامزدهای انتخاباتی جداً خودداری نمایند.


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ماکو هم در این جلسه با اشاره به فعالیت 5 سازمان مردم نهاد در شهرستان اظهار داشت : شهرستان ماکو جزو شهرستان های پیشرو در راستای تاسیس و فعالیت سازمان های مردم نهاد در استان می باشد.


وی نقش سازمانهای مردم نهاد را در تصمیم گیری های کلان کشور بسیار مهم و تاثیر گذار عنوان کرد و افزود : دولت تدبیر و امید از حضور و فعالیت این سازمانها در جامعه استقبال می کند و آن را فرصتی برای خدمت به مردم می داند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار