نجات جان 2 دانش آموز از مرگ حتمی توسط معلم فداکار اردبیلی

برگزیده دومین جشنواره جلوه های معلمی از استان اردبیل گفت: کار انسان دوستانه دلیل نمی خواهد بلکه باید خود فرد حس کمک را در خود پرورش دهد. من نیز با نجات 2 دانش آموز از مرگ حتمی، این کار را انجام دادم.

کد مطلب: ۴۴۳۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

عسگر زاهد انزالی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار کرد: نجات 2 دانش آموز از غرق شدن در رودخانه باعث شد تا بنده به عنوان برگزیده جلوه های معلمی انتخاب شوم.

وی ادامه داد: زمانی که متوجه شدم دانش آموزان قصد عبور از پل چوبی باریک روستا را دارند و در این راستا به داخل کانال آب سقوط کردند، خود را بی درنگ داخل کانال آب انداختم.
زاهد انزالی تصریح کرد: دانش آموزی که در حال غرق شدن بود از طریق کمک بنده، نجات یافت. زمانی که در حال بررسی تنفس این دانش آموز بودم متوجه شدم دانش آموز دیگری نیز به داخل کانال آب افتاده است.
برگزیده دومین جشنواره جلوه های معلمی از استان اردبیل افزود: پس از مشاهده این موضوع دوباره برای نجات دانش آموز اقدام کردم و با لطف خدا توانستم 2 دانش آموز را از مرگ حتمی نجات دهم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در زندگی خود الگویی داشتید که این کار را انجام دادید؟ خاطرنشان کرد: حتما نباید وجود فرد یا معلم باعث شود یک فرد کار انسان دوستانه انجام دهد بلکه باید خود شخص به فکر همنوعان خود باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار