حماسه نهم دی پاسخ مردم به توطئه استکبارجهانی بود

مسوول حوزه عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی لرستان گفت: حماسه 9 دی سال 88 پاسخ کوبنده مردم ولایت مدارایران به توطئه های استکبار جهانی و عوامل فتنه داخلی بود

کد مطلب: ۴۴۳۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،حجت الاسلام والمسلمین اصغر دانشی روز چهار شنبه در مراسم بزرگداشت روز9 دی حوزه کمالیه خرم آباد با اشاره به ضربه های استکبار دربعد از پیروزی انقلاب بیان کرد:حادثه 17 شهریور، سازمان منافقین، روحانیت زدایی، فتنه فرهنگی، سازندگی وتوسعه سیاسی همه از ضربه هایی بودند که استکبار با مطرح کردن آنها قصد براندازی نظام وانقلاب اسلامی را داشته که با درایت و رهبری امام خمینی (ره) خنثی شدند.
وی افزود:در حادثه نهم دیماه نیز 17 سفارتخانه به خصوص سفارتخانه انگلیس دخالت داشتند اما با عنایت خدا ودرایت مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم عاشورایی ایران این توطئه ناکام ماند.
حجت الاسلام دانشی تاکیدکرد: تا انقلاب هست چالش ها وسنگ اندازی های نظام واستکبار در این زمینه وجود خواهد داشت ووظیفه ما نیز پاسداری ودفاع از انقلاب وخون شهیدان وجانبازان وایثارگران است.
وی تصریح کرد: مهمترین عامل شکست این حوادث وتمامی اتفاقاتی که استکبار برای ضربه زدن به کشور انجام می دهد را مردمی بودن انقلاب اسلامی وداشتن مردمی با بصریت و ولایتی است.
وی با اشاره به پیروزی انقلاب در سال 57 گفت:این عنایت خدا به انقلاب ومردم کشور بود که این انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد.
مسوول عقیدتی وسیاسی نیروی انتظامی لرستان تصریح کرد:تمام علوم امروزه برگرفته از مکاتب پیغمبر اسلام (ص) است که تمامی دانشگاه های جهان در دنیا از این مکاتب استفاه می کنند.
پس ازراهپیمایی و حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی در 9 دی ماه 1388 در کشور این روز توسط شورای فرهنگ عمومی به نان روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار