مدیر آموزش و پرورش اوز:

˝ما می توانیم˝ یک هدف است و برای رسیدن به آن باید تلاش کرد

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش اوز گفت: شعار ˝ ما می توانیم ˝ یک هدف است و برای رسیدن به آن باید تلاش کنیم.

کد مطلب: ۴۴۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، بهرام زمانی در آیین تجلیل از دانش آموز منتخب استانی ضمن تبریک هفته وحدت و هفته شوراهای آموزش و پرورش، اظهار داشت: افتخار آفرینی 100 دانش آموز منطقه اوز در مسابقات استانی سال گذشته برای این بخش قابل افتخار است و مردم و خانواده ها باید قدر این سرمایه ها را بدانند.


وی بابیان اینکه دوران تحصیل در آموزش و پرورش فرصت مناسبی برای کشف استعدادها و بروز خلاقیت های دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: درایت و تعلیم معلمان با تلاش و همّت دانش آموزان می تواند موجب ارتقای سطح فرهنگ جامعه شود یعنی همان چیزی که امروز در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بدان تأکید شده است.


در بخش دیگری از این مراسم فرهنگی که با اجرای برنامه های متنوع دانش آموزی همراه بود حجت الاسلام قاضی زاده، امام جمعه اوز بر تقویت ایمان و اقامه نماز تاکید و به دانش آموز توصیه کرد: با کسب معارف اسلامی و آموزه های دینی در تهذیب نفس بکوشند.


در ادامه حسن همیشه بهار، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش اوز به معرفی آموزشگاه های راهنمایی دخترانه احمدیان با 9 مقام استانی، دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی و راهنمایی پسرانه محمود زاده با هفت مقام استانی و پیش دانشگاهی دخترانه رهنما با شش مقام استانی را به عنوان مدارس برتر و دانش آموزان پرنیا رشیدی و حنان نمیری را به عنوان برترین ها در کسب مقام های استانی معرفی کرد.


وی ادامه داد: مدارس هاشمی پسران روستای کوره و هنرستان دخترانه افسر از جمله مدارسی معرفی کرد که دارای رتبه کشوری و سوم استانی در گروه سرود بوده اند.


همیشه بهار در پایان ضمن تشکر از تلاش تمامی مدیران و مربیانی که افتخارآفرینی کردند از دیگر مربیان پرورشی خواست تا با تقویت روحیه هنری، فرهنگی و مذهبی دانش آموزان در راستای شعار سال تحصیلی و تحقق اهداف سند تحول بنیادین بکوشند.


به گزارش خبرنگار پانا، برنامه های مشاعره، اجرای سرود، مسابقه، پخش فیلم، تواشیح در این مراسم اجرا و در پایان با حضور امام جمعه، رییس شورای شهر، شهردار، فرمانده سپاه، رییس اداره آموزش و پرورش اوز به دانش آموزان منتخب استانی و اجرا کنندگان برنامه، لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار