تدوین «ایستاده در غبار» تمام شد/«حاج احمد متوسلیان»در جشنواره فجر

تدوین فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» که مدتی پیش، همزمان با فیلمبرداری توسط «سجاد پهلوان زاده» آغاز شده بود اکنون به اتمام رسیده است، بدین ترتیب این فیلم وارد مرحله صداگذاری می‌شود.

کد مطلب: ۴۴۱۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ با پایان یافتن تدوین این فیلم سینمایی، دیگر مراحل فنی آن طی شده و به زودی آماده اکران در جشنواره فیلم فجر خواهد شد. پهلوان زاده در میان آثار شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر، علاوه بر این فیلم، تدوین فیلم سینمایی «نفس» ساخته نرگس آبیار را نیز بر عهده داشته است. او پیشتر نیز تدوین فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی را در کارنامه خود دارد.

«ایستاده در غبار» اولین ساخته سینمایی «محمد حسین مهدویان» است و در بخش «نگاه نو» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

این اثر به تهیه کنندگی «حبیب اله والی نژاد» ساخته شده و محصولی از سازمان فرهنگی هنری اوج است. پیشتر مجموعه تلویزیونی موفق «آخرین روزهای زمستان» با همکاری مشترک این تهیه کننده و کارگردان در تلویزیون به نمایش درآمده بود.

هادی حجازی فر در نقش احمد متوسلیان ایفاگر نقش اصلی این فیلم سینمایی و امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار و عماد محمدی از دیگر بازیگران اصلی پروژه هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» آمده است: احمد که عصیان نوجوانی اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند. اما سرنوشت او فرسنگ ها دور از مرز ایران رقم می خورد...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار