کنسرت محسن شریفیان و گروه «لیان» در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود

گروه پرطرفدار موسیقی جنوب، برای نخستین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۴۴۱۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ گروه پرطرفدار موسیقی جنوب، برای نخستین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.
محسن شریفیان با گروهش «لیان» و برنامه‌ای متنوع در تاریخ 29 دی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت تا اولین اجرای خود در پایتخت را در سالن حدود دو هزار نفره روی صحنه برده باشد.
برای این کنسرت برنامه‌ها و کنداکتور جالبی چیده شده است و این گروه علاوه بر اجرای برنامه پرتحرک و با نشاط خاص خود، از حضور نوازنده‌ها و چهره‌های مهمان نیز استفاده خواهد کرد و این در حالی ست که «آکا صفوی» خواننده اصلی این کنسرت است.
محسن شریفیان (سرپرست گروه لیان) توضیح محتوای این کنسرت گفت: «گروه در بوشهر در حال تمرینات خود است و اجرا در تهران در سالنی به جز تالار وحدت کمی ذهنم را درگیر خود کرده است. به هر حال ما سال‌هاست در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخته‌ایم و حالا این تغییر فضا را باید به خوبی مدیریت کنیم.»
شریفیان در ادامه درباره تغییرات چیدمان گروه برای این اجرا نیز گفت: «چند نوازنده جوان و مستعد جنوبی را در این اجرا معرفی خواهیم کرد که قطعا حال و هوای کنسرت را می‌توانند عوض کنند. علاوه بر برنامه‌ها و غافلگیری‌های متعدد در این اجرا، در تلاش هستیم از حضور «وحید اسداللهی» نیز به عنوان نوازنده مهمان در این کنسرت استفاده کنیم. همیشه در تلاش بوده‌ام که بتوانم موسیقی بوشهر و جنوبی را با موسیقی آذری تلفیق کنم و این اتفاق برایم همیشه دغدغه پرهیجانی بوده. در این بین موضوعی که همیشه باعث شده به موسیقی آذری علاقمند شوم، ریتم‌هایی‌ست که وحید اسداللهی می‌نوازد.»
گفتنی‌ست این کنسرت به همت موسسه «كامیاب بهاران» و به تهیه‌کنندگی «علی حق شناس» برگزار خواهد شد و به گفته تهیه کننده این کنسرت، به زودی تور کنسرت‌های محسن شریفیان در شهرهای مختلف کشور از جمله رشت و بندر عباس روی صحنه می‌رود.
نشست خبری کنسرت 29 دی ماه «محسن شریفیان» به زودی با حضور اهالی رسانه و این هنرمند برگزار خواهد شد تا شریفیان برخی ناگفته‌ها درباره این کنسرت و حاشیه‌هایش را در اختیار رسانه‌ها و دوستداران موسیقی و مسئولین قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار