روز راهداری، نمادی از تلاش راهدارها برای خدمت به در راه ماندگان است

فرماندار چاراویماق گفت: روز راهداری، نمادی از تلاش راهدارها برای ارایه خدمت به در راه ماندگان در شرایط سخت است.

کد مطلب: ۴۴۱۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،علی بدرشکوهی، در جمع پرسنل راهداری راه و شهرسازی شهرستان چاراویماق افزود: این روز فرصتی برای تجلیل از فعالان این عرصه است که شبانه روز برای آرامش مردم و کاربرهای سطح جاده ها بویژه مناطق کوهستانی و صعب العبور این شهرستان تلاش می کنند.

وی اظهارکرد: راهدارها کسانی هستند که علاوه بر نگهداری از راه ها به عنوان سرمایه های ملی، راه را ایمن و آماده برای بهره بردارها می کنند و این رسالت مهم بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار چاراویماق یادآور شد: روز راهداری فرصتی برای قدردانی از کسانی است که بی ریا و خالصانه با شرایط سخت و دشوار به امرایمن سازی جاده ها می پردازند تا در طول شبانه روز تردد درشریان های حیاتی کشور برقرار شود و حمل و نقل متوقف نشود.

بدرشکوهی ادامه داد: راهدارها فرشته های نجات جاده ها هستند چرا که در شرایط سخت بویژه در سرمای زمستان در راه خدمت به مردم تلاش می کنند.

وی گفت: انتظار و توقع از مجموعه راهداری این است که مانند گذشته با تجربه خود برای خدمات رسانی بهتر به مسافرها در جاده ها تلاش کنند.

بهزاد میرزاپورمونسی، رییس اداره راه و شهرسازی چاراویماق نیز در این جلسه با ارایه گزارش از وضعیت راه های این شهرستان گفت: در سال جاری برای استقبال و مراقبت ویژه از راه ها به ویژه در فصل زمستان، راهداری های این شهرستان با 32 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین تجهیز شده است.

چاراویماق سومین شهرستان از نظر وسعت در سطح استان بوده و 223 روستای دارای سکنه دارد که تنها 50 درصد آن از راه روستایی مناسب برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار