به مناسبت درگذشت مادر شهیدان رستگار مقدم صادر شد

پیام تسلیت روحانی به مناسبت درگذشت مادر دیپلمات ربوده شده ایرانی

رییس‌ جمهوری در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان رستگار مقدم را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۴۴۱۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، در پی درگذشت بانو طوبی ملازاده مادر بزرگوار شهید غلامعلی، جاویدالاثر محمد تقی و جانباز دلاور محمد رستگار مقدم در قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم طوبی ملازاده، مادر بزرگوار شهید غلامعلی، جاوید الاثر محمد تقی و جانباز دلاور محمد رستگار مقدم موجب تاثر و تالم خاطر شد.

این مادر فداکار و مجاور آستان مبارک حضرت معصومه(س) اولین فرزند انقلابی و دلاور خود را در راه پیروزی نهضت امام خمینی (ره) تقدیم اسلام و انقلاب کرد. فرزند دیگر این بانوی عرصه ایثار، در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی، در جبهه مقاومت لبنان همراه با سردار سرافراز حاج احمد متوسلیان جاوید الاثر گشت.

این جانب با عرض تسلیت درگذشت این مادر مومنه، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان به حق پیوسته اش، و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

استاندار قم نیز پیش از این، در پیامی درگذشت مادر شهیدان رستگار مقدم را به خانواده وی تسلیت گفته بود.

مادر بزرگوار شهیدان رستگار مقدم روز دوشنبه هفته جاری در قم جان به جان آفرین تسلیم کرد و در جوار رحمت الهی در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

شهید غلامعلی رستگار مقدم در سال 57 در جریان تظاهرات علیه رژیم منحوس پهلوی در خیابان طالقانی (آذر) قم توسط رژیم پهلوی به شهادت رسید.

شهید محمد تقی رستگار مقدم نیز شهید دوم این خانواده در سال 61 به همراه دیپلماتهای ایرانی در لبنان توسط رژیم غاصب اسرائیل دستگیر و جاوید الاثر می باشد.

فرزند دیگر این خانواده ایثارگر نیز جانباز دوران دفاع مقدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار