فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد:

اهدای جهیزیه به 500 زوج جوان نیازمند سیستان و بلوچستان در سال آینده

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت : سپاه پاسداران با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) به برنامه ها بسیار خوبی در باب خدمت رسانی به ویژه قشر ضعیف جامعه را در دستور کار دارد.

کد مطلب: ۴۴۰۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سیستان و بلوچستان ، سردار ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه مرومیت زدایی سپاه در مراسم اهدای 218 سرویس جهزیه هدیه مقام معظم رهبری به 218 زوج تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در شهرستان زهک، اظهار کرد: خداوند توفیق خدمت‌رسانی را برای مسئولان کمیته امداد امام (ره) فراهم کرده و افتخار می کنم که در کنار این نهاد مقدس در خدمت مردم ایران اسلامی و برای مردم بوده‎ایم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه افزود: سپاه تاکنون با تلاش در تمامی صحنه‎ها کنار مردم بوده و در حقیقت در کنار مردم بودن و صمیمیت با آنها از مهمترین دستاوردها و افتخارات سپاه است.

وی بیان کرد: در سیستان و بلوچستان سپاه ضمن اینکه ماموریت خود را بر عهده دارد ماموریت مردم یاری، مردم نوازی و محرومیت زدایی نیز از اولویت‎های سپاه در تمام استان های کشور است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با اشاره به اینکه سپاه با رویکرد افزایش خدمت رسانی به مردم حرکت می کند ، گفت: کمک به کاهش محرومیت، ارتقای پیوند مردم با نظام، اثبات کارآمدی نظام و... از جمله اهداف است.

سردار حزنی با اشاره به اینکه سال آینده به 500 نفر از زوج های جوان نیازمند جهیزیه اهدا می‎شود اضافه کرد: سپاه پاسداران با همکاری کمیته امداد امام خمینی برنامه ها و طرح های بسیار خوبی برای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات به مردم در دستور کار دارد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‎زدایی سپاه ضمن قدردانی از کمیته امداد امام خمینی (ره) موسسه خیریه حضرت رقیه ، افزود: این نهاد مقدس و موسسه خیریه حضرت رقیه تاکنون منشا خدمات و برکات بسیار زیادی بوده است شاهد استمرار این خدمات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال دومین سالی است که مراسم اهدای جهیزیه به زوج‎های جوان در شهرستان زهک برگزار می‎شود که امیدواریم این کار ارزشمند در سال‎های آینده نیز در سراسر کشور و مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

سردار حزنی با اشاره به اینکه سال آینده این تعداد جهیزیه به دو برابر افزایش خواهد یافت ، گفت: در این مراسم 50 قلم از کالاهای ضروری جهیزیه به 218 زوج تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در منطقه سیستان اهداء می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار