پزشک جمی پژوهشگر برتر کشور شد

شانزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور امروز چهارشنبه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت و روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۴۴۰۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان جم: در شانزدهمین دوره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری کشور، دکتر مجید اسدی و دکتر حسن دانایی‌فرد به عنوان پژوهشگران برتر کشور انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، دکتر مجید اسدی استاد تمام پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دکتر حسن دانایی‌فرد استاد تمام دانشگاه تربیت مدرس در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر کشور، به عناوین برتر پژوهش در کشور دست یافتند.


هیات داوران کمیته های هفتگانه شانزدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری از میان 171 پرونده ارسالی از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور 21 برگزیده سال 94 را اعلام کرد.

در مراسم این تجلیل در بخش دانشگاهی، حسن بلخاری از دانشگاه تهران در رشته هنرهای تجسمی، داود نعمت اللهی از دانشگاه بوعلی سینا همدان در رشته الکترو شیمی، طاهر نیکنام از دانشگاه صنعتی شیراز در رشته مهندسی برق، برات قبادیان از دانشگاه تربیت مدرس در رشته مکانیک ماشین های کشاورزی ، کامران قائدی از دانشگاه اصفهان در رشته سلولی و مولکولی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

حسن دانایی فرد از دانشگاه تربیت مدرس در رشته مدیریت دولتی ، محمود مهرداد شکریه از دانشگاه علم وصنعت ایران در رشته مهندسی مکانیک ،غلامرضا رزمی از دانشگاه فردوسی مشهد در رشته دامپزشکی، کوروش فتحی واجارگاه از دانشگاه شهید بهشتی در رشته برنامه ریزی درسی، محمد مهدی نجف پور از دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان در رشته شیمی به عنوان دیگر برگزیدگان بخش دانشگاهی در جشنواره امسال حضور داشتند.

هیات داوران جشنواره امسال همچنین سید مسعود هوشمند از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری را در رشته ژنتیک پزشکی به عنوان پژوهشگر برگزیده پژوهشگاه های وابسته به وزارت علوم معرفی کرد.

در این مراسم همچنین حسین حسین زاده از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته دارو سازی، دکتر مجید اسدی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رشته تصویر برداری پیشرفته و یدالله امیدی ازدانشگاه علوم پزشکی تبریز در رشته دارو سازی سلولی به عنوان پژوهشگران برگزیده دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت معرفی شدند.

مهرداد فوج لعلی از پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی و محمد مختارزادگان از پارک علم و فناوری استان فارس نیز فناوران برگزیده شانزدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری بودند.

براساس رای هیات داوران، انجمن علمی مهندسی گاز ایران، نشریه علمی پردازش و مدیریت اطلاعات و قطب علمی گاز- دانشگاه شیراز به عنوان های واحدهای پژوهشی برتر در این جشنواره را کسب کردند.

خبرنگار: نیما صبور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار