توسط محمدعلی بهمنی ؛

کتاب «هجو زدایی» و آلبوم «گل آوا» به زودی وارد بازار می شود

محمد علی بهمنی از کار بر روی کتابی تحت عنوان «هجو زدایی» و آلبوم موسیقی ای با نام «گل آوا» خبر داد و گفت: این آلبوم که در آن سه ترانه از من کار شده است ، در دست تولید و انتشار است و تا دوماه آینده روانه بازار موسیقی کشور می شود.

کد مطلب: ۴۴۰۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

محمدعلی بهمنی ترانه سرا و شاعر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، گفت: در حال حاضر آلبومی در دست تولید و انتشار داریم که قرار است توسط آقای حسین خانی موسسه موسیقی ایران گام منتشر شود.

وی افزود: این آلبوم تا دو ماه آینده روانه بازار موسیقی کشور می شود و ترانه سه قطعه از این آلبوم از من بوده است. معتقدم کار خوب و قابل دفاعی شده است که اشعار و صدایی که در آن می شنوید بسیار متفاوت از آثاری است که این روزها به گوش می رسد. البته به دلیل تفاوت سلیقه ها ممکن است آلبوم از نظر ما کاملا مطلوب بوده ولی با سلیقه مردم خیلی منطبق نباشد.

این ترانه سرا تصریح کرد: نام آلبوم «گل آوا» به خوانندگی کوروش انوش است که از صداهای معتبر جهانی است و اپراهایی که در جهان اجرا می کند شنیدنی و ماندنی بوده اند، موسیقی خوبی هم در این آلبوم کار شده است، این آلبوم یکی از نمونه هایی است که من فکر می کنم از کارهای ماندنی و خوب بشود.

وی درخصوص وضعیت حال حاضر آلبوم های موسیقی اظهار کرد: من فکر می کنم اگر خود ارشاد بودجه ای را تعریف کند و تدبیری بیاندیشد که حداقل هر سال یک آلبوم را تحت حمایت خود تولید و منتشر کند و روی آن تمرکز داشته باشد حداقل هر سال شاهد یک اثر خوب در بازار موسیقی کشور خواهیم بود. آلبومی که ارشاد بیرون می دهد گویای نگاه خودشان است و نشان دهنده آن چیزی ست که می خواهند و این کار می تواند وضعیت را برای کسانی که کار می کنند مشخص کند.

بهمنی درپایان در خصوص دیگر فعالیت های خود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشغول کار بر روی یک کتابی هستم به نام «هجو زدایی» که براساس نگاه و دریافت من شکل گرفته است. خیلی از اشعار را که نگاه می کنیم می بینیم یک نگاه ماندگار و شگفت در آن ها وجود دارد ولی حواشی ای هم دارند که اگر نبود به نفع خود شعر می شد، در این کتاب با عنوان «هجو زدایی» این نگاه را وارد کرده ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار