ساخت «فوتبال 120» به تهیه کنندگی فردوسی پور

«فوتبال 120» نام برنامه تلویزیونی زنده ای است که به زودی پنجشنبه شب ها روی آنتن شبکه ورزش می رود.

کد مطلب: ۴۴۰۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، فوتبال 120 نام برنامه ترکیبی است به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور که اجرای جدید آن بر عهده محمدحسین میثاقی است. این برنامه در سری جدید علاوه بر آیتم های پرمخاطب قبلی با قسمت های جدید به استقبال بینندگان خود می رود.

خلاصه بازی های لیگ برتر اروپا و جهان، گزارش ویژه از بازی های مهم هفته، معرفی ستارگان امروز و دیروز دنیای فوتبال، نوستالوژی ورزش شامل پخش بازی های قدیمی و خاطره انگیز ، بخش پرطرفدار فان که شامل اتفاقات طنز و متفاوت در دنیای فوتبال است و آیتم خارج از دید با بررسی عملکرد بازیکنانی که قبلا ستاره بوده اند و اکنون در باشگاه های معمول و نه چندان آشنا بازی می کنند از جمله آیتم های این برنامه خواهد بود.

فوتبال 120 در سری جدید خود نیز بخش ترین های فوتبال را خواهد داشت که به معرفی بهترین های فوتبال هفته می پردازد. مسابقه پیامکی و نظرسنجی نیز از بخش های معمول برنامه های فردوسی پور، در این برنامه نیز به بررسی نظر مخاطبان خود می پردازد.

فوتبال 120 از جمله برنامه های موفق رسانه ملی بود که از زمان تولید و پخش آن از شبکه ورزش به خوبی توانست جای پای خود را در میان برنامه های پربیننده ورزشی باز کند. علاقمندان می توانند بزودی شاهد اولین قسمت از سری جدید این برنامه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار