مدیركل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد:

تبدیل وضعیت تمامی نیروهای قراردادی آموزش و پرورش

خبرگزاری پانا: مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مقدمات انجام تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در قالب طرح مهر آفرین در حال انجام است.

کد مطلب: ۴۳۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احمدمحمودزاده در جلسه مدیران و رؤسای مناطق و نواحی استان ضمن اعلام این خبر و تأكید بر اجرای كیفی و با نشاط برنامه های دهه مبارك فجر انقلاب به منظور انتقال آثار و ارزش های آن به نسل جدید، از برگزاری جلسات گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت در مدارس استان با همكاری نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سپاه حضرت عباس (ع) استان خبر داد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: گلبانگ انقلاب هم زمان با سراسر كشور روز 11 بهمن ماه در تمامی مدارس استان طنین انداز خواهد شد و ویژه برنامه ای در مركز استان با حضور مسئولین استان، فرهنگیان و دانش آموزان اجرا می شود.

مدیركل آموزش و پرورش استان شور و نشاط فرهنگیان را در اجرای برنامه های مختلف مذهبی و ملی كشور وصف ناپذیر عنوان كرد و افزود: فرهنگیان و دانش آموزان استان هم گام با مردم ولایی، با شركت گسترده و با شور خود در راهپیمایی 22 بهمن، میثاق ناگسستنی خود را با آرمان های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به رخ دشمنان خواهند كشید.

محمودزاده تصریح كرد: اعزام دانش آموزان پسر استان به مناطق عملیاتی جنوب از 14 بهمن ماه هم زمان با دهه مبارك فجر آغاز می شود و قرار است نواحی و مناطق استان با همكاری سپاه نسبت به ایمن سازی اعزام ها از جهت ماشین، امكانات تغذیه ای و وضعیت راه ها اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار