آموزش و توانمند سازی مدیران و هنر آموزان برای ارتقاء کیفیت آموزش است

مدیر کل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه و کار و دانش وزارت آموزش و پرورش گفت : آنچه که در هنرستانهای کارو دانش دارای اولویت است توسعه مهارت های آموزشی ،تناسب آموزش ها با نیاز بازار کار و افزایش کارآفرینی است .

کد مطلب: ۴۳۸۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

آذرکیش در گفتگو با خبرنگار پانا در بوشهر افزود:در شاخه کار دانش، بیش از 400هزار هنرجو در سراسر کشور،درحدود 4هزار و چهارصد هنرستان و در 264رشته مهارتی مختلف در حال تحصیل هستندودر این راستا سیاست های وزارت آموزش و پرورش، ارتقای کیفیت آموزش از دل ساماندهی نیروی انسانی از طریق توسعه مشارکت ها ، تمرکز زدایی و عملی کردن بودجه است.

وی اظهار داشت: آنچه که در هنرستانهای کارو دانش دارای اولویت است توسعه مهارت های آموزشی ،تناسب آموزش ها با نیاز بازار کار و افزایش کارآفرینی است .

آذر کیش ادامه داد:از جمله برنامه های شاخه کاردانش،آموزش و توانمند سازی مدیران و هنرآموزان ،برگزاری مسابقات و جشنواره ها، متناسب سازی آموزش های مهارتی با نیازبازار کار،اجرای نظام آراستگی محیط های آموزشی و کارگاهی ، آموزش همراه با تولید و توسعه، آموزش های مهارتی در مناطق محروم و افزایش سهم هنرجویان دختر در آموزش های کاردانش می باشد.

خبرنگار پانا : مریم مسعودیان از دبیرستان تیز هوشان شهرستان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار